Ова врста наставе подразумева комбинацију наставе и слободних активности. Тренутно у нашој школи постоје два одељења целодневне наставе у првом разреду и једно одељење у другом разреду. На основу анализа и потребе родитеља, деца могу да бораве у школи од 7.00 до 16.30 часова. Настава почиње у 8.00 часова. У целодневној настави, као посебном облику наставе, предају два учитеља. Поред обавезних предмета (српски језик, математика, свет око нас, ликовна култура, музичка култура, физичко васпитање), ученици имају наставу и из изборних предмета (грађанско васпитање, верска настава, лепо писање, чувари природе, народна традиција, од играчке до рачунара). Од првог разреда се учи енглески језик. Ученици имају самосталан и креативан рад који је саставни део плана и програма целодневне наставе. Наравно, распоред часова је направљен тако да се смењују периоди учења и слободних активности. У периоду који није обухваћен наставом, организовано је дежурство учитеља.
У целодневној настави деца доста времена проводе на свежем ваздуху – у природи, на спортским теренима. Ручак је у периоду између часова у преподневној и поподневној смени. Учитељи мењају смену, тако да су сви часови подједнако распоређени. Овакав рад омогућава ученицима да напредују брже, брже усвајају технику почетног читања и писања, јер је сваки редован час Математике и Српског језика праћен самосталним радом ученика, тј. Часом учења. Оно што би ученици у класичној настави имали за домаћи задатак, то ученици у целодневној настави ураде у школи.
То је велика предност целодневне наставе. Деца су доста одморнија, растерећенија и задовољнија. Боравак у школи им не представља велики напор јер им се смењују дневне активности.
Учионице у којима се изводи целодневна настава су лепо опремљене. Све учионице имају ормариће у којима ученици остављају своје уџбенике, свеске, опрему и други прибор. Ормарићи су направљени да ученици своје књиге не морају да носе кући. На тај начин омогућавамо ученицима лагоднији и лепши боравак у школи. У време слободних активности ученици цртају, слушају музику, уче разне игре, користе библиотеку, играју се у школском дворишту, припремају приредбе за родитеље, учествују у многим културним дешавањима и на тај начин развијају позитиван однос према школи, учењу и дружењу.
* ОКВИРАН РАСПОРЕД РАДА У ЦЕЛОДНЕВНОЈ НАСТАВИ
Понедељком родитељи доносе све књиге, свеске и прибор својој деци у учионице. Књиге и сав прибор деци остају у школи током читаве радне недеље. Ранчеве са књигама, свескама и осталим прибором родитељи носе петком како би могли да прате шта њихова деца раде и како напредују. Наставу предају два учитеља, а предмете које предају, бирају по својим афинитетима. Кроз тимски рад учитеља, деци је омогућено образовање, исхрана, игра и дружење са вршњацима у периоду од 7.00 до 16.30 сати. Учитељице дежурају до 16.30, а ако неко дете не оде до тог периода кући, дете је збринуто код чувара (обезебеђења) и у холу је са помоћним особљем.